Termeni si conditii

1. Conditii Generale

Utilizatorii site-ului www.myticket.ro (numit mai jos myticket.ro), proprietatea Ticketing Nation SRL, isi pot comanda de pe acest portal bilete pentru o gama variata de evenimente artistice, culturale, sportive, achizitia fiind supusa urmatorilor termeni si conditii:

Ticketing Nation SRL isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment “Termenii si conditiile” fara o notificare prealabila.

Prin utilizarea site-ului myticket.ro, va exprimati consimtamantul, si va obligati in mod expres si neechivoc, sa respectati toate mentiunile acestui document. Aceste conditii se aplica si in cazul in care vizitatorul nu cumpara biletul direct de la Ticketing Nation SRL, ci de la un punct oficial de vanzare, contractat de Ticketing Nation SRL pentru a vinde bilete la evenimente.

Cumparatorii biletelor sunt obligati sa respecte regulamentele pe care organizatorii le stabilesc pentru buna desfasurare a evenimentelor, dar si regulile proprii locatiilor de desfasurare a evenimentelor. 

Continutul si software-ul de pe acest site sunt proprietatea Ticketing Nation SRL si sunt protejate de legile romane si internationale de copyright. Orice incercare frauduloasa de copiere/modificare/descarcare va fi pedepsita conform legilor in vigoare.

Eventualele conditii pe care utilizatorul ar dori sa le impuna acestui acord sunt automat excluse si nu vor fi recunoscute. 

 

2. Efectuarea unei comenzi

O comanda online presupune efectuarea urmatorilor pasi:

  • alegerea evenimentului si a biletelor disponibile in functie de categorie
  • alegerea metodei de livrare.
  • alegerea metodei de plata si introducerea datelor personale.
  • rezumatul comenzii, verificarea finala, acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare, transmiterea comenzii.
  • onfirmarea comenzii de catre myticket.ro.

Toate comenzile rezervate online - sunt finale si nu pot fi anulate sau modificate de catre utilizator

 

3. Plati si facturare

Biletele comandate pot fi platite online cu ajutorul unui card de credit sau de debit valid, sau numerar direct curierului care livreaza biletele.

Comanda, implicit biletul/biletele, poate fi considerata valida numai dupa ce plata integrala a fost efectuata si receptionata.

Conform OUG 28/1999, articolul 2, litera F, pentru activitatile pentru care incasarile se realizeaza pe baza de bonuri cu valoare fixa tiparite conform legii - bilete de acces la spectacole si altele similare nu se elibereaza bon fiscal.

Prin efectuarea platii si, astfel, finalizarea comenzii, cumparatorul se obliga sa respecte regulamentul oficial al evenimentului pentru care a achizitionat bilete. Omiterea informarii asupra regulamentului, neintelegerea sau neacceptarea lui de catre cumparator NU constituie motive pentru returnarea banilor sau pentru chargeback. Desi Ticketing Nation SRL va depune toate eforturile pentru o informare corecta a cumparatorilor, NU poate fi considerata responsabila pentru publicarea sau promovarea regulamentelor oficiale ale evenimentelor a caror vanzare de bilete o intermediaza. 

 

4. Procesarea si livrarea biletelor

Dupa confirmarea platii comanda va fi procesata, iar biletele vor fi trimise prin email (in cazul biletelor electronice) sau prin curier (in cazul biletelor fizice), in functie de optiunea selectata de client sau impusa de catre organizatorul evenimentului. In cazul biletelor fizice, costurile transportului vor fi suportate separat fata de pretul biletului de catre cumparator.

Comenzile clientilor care nu fac dovada platii sau care nu contin coordonatele complete si corecte de livrare vor fi anulate.

In cazul biletelor livrate prin curier, clientului ii este recomandat sa deschida plicul in prezenta curierului. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Responsabilitatea myticket.ro asupra comenzii inceteaza dupa ce biletele au fost livrate in conditii normale catre cumparator.

Orice reclamatiile cu privire la deteriorarea sau nelivrarea biletelor nu va putea fi directionata catre myticket.ro.

In cazul comenzilor realizate prin varianta de ridicare de la sedii cu plata la sedii, daca clientul nu a ridicat biletele pana in preziua evenimentului, comanda se anuleaza cu 12 de h inainte de inceperea evenimentului.

 

5. Deterioare, pierdere, retiparire

myticket.ro nu este raspunzator in cazul in care biletele sunt pierdute/furate/distruse sau doar deteriorate in orice fel ulterior livrarii catre utilizatorul final. In cazul in care cumparatorul poate fi identificat va putem reemite biletul contra unei taxe de 20 de lei/bilet. In cazul in care cumparatorul nu poate fi identificat reemiterea biletului nu este posibila.  

Clientilor nu le este recomandata transmiterea partiala sau totala, sub nici o forma, a imaginilor continand bilete achizitionate si in mod special a codurilor de bare prezente pe acestea. myticket.ro nu este responabil de utilizarea unor copii ale respectivelor bilete pentru accesul in cadrul evenimentelor comercializate. Accesul la evenimente se face dupa principiul primului sosit. Primul bilet valid verificat la intrarea in locatia evenimentului va fi considerat autorizat. Alte bilete cu aceleasi date de identificare vor fi declarate invalide si accesul nu va fi permis.

 

6. Modificari, anulari, returnari, deficiente organizatorice

Biletele care nu au fost cumparate din reteaua Ticketing Nation SRL nu vor fi rambursate.

Mutarea spectacolului/evenimentului intr-un loc din aceeasi localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor.

Biletele electronice se ramburseaza doar in cazul anularii sau amanarii evenimentului pentru care au fost achizitionate.

Activitatea Ticketing Nation SRL se rezuma strict la distributia de bilete, iar in privinta returnarii banilor aferenti biletelor achizitionate prin intermediul portalului, sau de la parteneri, Ticketing Nation SRL nu are nici o responsabilitate.

In cazurile in care exista probleme la eveniment, locuri lipsa, dublaje sau alte probleme ce tin de organizarea evenimentului ele trebuie semnalate personalui de acces sau securitate existent la eveniment.

Sumele incasate aferente biletelor vandute sunt trimise la intervale precise in conturile organizatorilor, conform acordurilor avute cu acestia, prin urmare, in cazul anularii unui eveniment, Ticketing Nation SRL poate face doar eforturi pentru a determina organizatorii de evenimente sa returneze banii cumparatorilor, neputand sa utilizeze alte cai exceptand caile legale. Sumele solicitate pentru ramburs de catre clienti, care nu se regasesc in conturile Ticketing Nation SRL deoarece au fost deja transferate catre organizator, se supun exclusiv actiunior acestuia. In cazul in care organizatorul nu returneaza sumele aferente comenzilor solicitate pentru returnare catre Ticketing Nation SRL, actiunile legale initiate de catre cumparatori vor fi luate asupra organizatorului, nu asupra distribuitorului, in speta, Ticketing Nation SRL.

Biletele vandute prin intermediul portalului, nu sunt proprietatea companiei Ticketing Nation SRL, ci a organizatorilor, prin urmare, reglementarile privind politica de garantie nu se aplica.

Ticketing Nation SRL nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri, amanari, anulari sau deficiente de organizare ale evenimentului pentru care au fost cumparate biletele sau pentru restrictionari impuse de organizator sau de institutii ale statului (privind numarul de bilete ce pot fi cumparate de o persoana sau persoane individuale supuse unor restrictionari legale, alte restrictionari), cumparatorii trebuind sa se adreseze organizatorului evenimentului pentru eventualele pretentii.

Organizatorul are dreptul sa-l anuleze sau sa modifice data evenimentului cu nu mai puțin de 4 ore de începerea evenimentului.

In eventualitatea puțin probabilă in care un eveniment a fost amanat/reprogramat din cauze ce nu tin strict de orgazinator, cumparatorul are dreptul sa participe la reprogramarea concertului/evenimentului in baza biletului deja achizitionat și emis in prealabil, dar fara sa beneficieze de returnarea contravalorii acestuia.

In cazul de Anulare a unui concert/eveniment din cauze ce tin strict de orgazinator, cumparatorul are dreptul sa ceara inapoi contravaloarea biletului. Returnarea contravalorii cade in sarcina organizatorului si se va face direct sau prin intermediul firmei de ticketing.

In cazul in care un eveniment  este anulat sau reprogramat, din cauze ce tin de organizator, Ticketing Nation SRL va returna cumparatorilor doar contravaloarea biletelor, comisionul de editare, tiparire si distributie nu va putea fi returnat, precum nici costurile suplimentare (taxa de procesare, taxa de rezervare, curierat, taxa CareTix etc.).

In cazul anularii sau reprogramarii unui eveniment, contravaloarea biletelelor achizitionate prin mijloacele puse la dispozitie de Ticketing Nation SRL, poate fi returnata dupa cum urmeaza :

  • Exclusiv la punctul de vanzare de unde au fost achizitionate in cazul biletelor fizice (cel mai devreme in sapte (7) zile lucratoare dupa anuntul oficial de anulare a evenimentului)
  • Prin trimiterea biletelor la sediul Ticketing Nation SRL, impreuna cu datele complete necesare restituirii sumelor aferente comenzii (nume, prenume, numarul de cont, banca) in cazul biletelor fizice livrate prin curier. Costurile trimiterii vor fi suportate de catre client.
  • Detinatorii de bilete electronice vor primi suma platita deja pe bilete, mai putin taxele aditionale, prin aceeasi metoda utilizata pentru plata initiala.
  • Rambursarile se vor efectua numai in cazul in care acest lucru nu contravine termenilor si conditiilor impuse de organizator sau a locului de desfasurare. 
  • Dupa returnare, biletele respective sunt invalidate automat. Organizatorii isi mentin dreptul de a opera modificari minore de program si distributie.
  • In cazul anularii, amanarii sau modificarilor majore de program sau distributie, myticket.ro isi rezerva dreptul de a informa cumparatorii de bilete in legatura cu aceste modificari. Aceasta informare se poate realiza electronic, prin e-mail sau telefonic, daca informatiile furnizate de cumparatori au fost corecte. 

În conformitate cu legislatia Uniunii Europene, aveti dreptul de a anula o comanda facuta on-line.

Aceasta perioada de „reflectie” începe cu ziua în care ati primit produsul. Puteti anula comanda din orice motiv, chiar si pentru simplul fapt ca v-ati razgândit. Aceasta regula se aplica ori de câte ori achizitionati produse fara a merge la magazin - de exemplu când comandati prin telefon, fax, posta sau internet.

Produse excluse - perioada de sapte zile nu se aplica urmatoarelor produse:

  • Bilete la evenimente, bilete de avion si de tren, si rezervari la hotel
  • Returnarea biletelor achizitionate la evenimente are loc doar in situatia in care evenimentul este amanat sau anulat.

 

7. Revanzarea biletelor

Cumparatorului nu ii este permis sa vanda sau sa instraineze biletul cumparat de la myticket.ro catre o terta parte in scopul obtinerii de avantaje materiale sau in scop promotional. Organizatorul evenimentului poate refuza participarea detinatorilor unor astfel de bilete la eveniment sau poate evacua detinatorii unor asemenea bilete din locatia evenimentului.

 

8. Consimtamant privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal

Ticketing Nation SRL prelucreaza date cu caracter personal cu privire la dumneavoastra in vederea indeplinirii unor operatiuni si scopuri legitime legate in principal de desfasurarea activitatilor de marketing si publicitate specifice derularii activitatii noastre.

 

8.1. Principii de protectie a datelor  

  • Colectarea datelor personale se va efectua numai in scopurile specificate, explicite si legitime (prezentate la pct. 8.4)  
  • Datele NU vor fi prelucrate de catre terti intr-o maniera incompatibila cu aceste scopuri;
  • Datele personale vor fi exacte, si actualizate (daca este necesar);
  • Procesarea datelor personale se va face într-o maniera legala, corecta si transparenta;
  • Toate datele personale vor fi pastrate confidential si stocate intr-un mod de inalta securitate;
  • Datele personale nu vor fi partajate tertilor decat in cazul in care acest lucru este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor existente intre parti;
  • Persoanele carora li se prelucreaza datele au dreptul la solicitarea accesului la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor, cat si de la dreptul de portabilitate al datelor.

 

8.2. Datele personale

  • Date personale inseamna orice informatie care poate fi legata de o persoana fizica identificata sau identificabila.
  • Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana subiect, cum ar fi nume, prenume adresa, adresa de e-mail, numar de telefon, etc.

 

8.3. Colectarea datelor personale

  • Datele pe care le colectam pot include urmatoarele:
  • Numele si datele de contact (numele si prenumele dvs., adresa de e-mail, adresa postala in cazul biletelor trimise prin curier, numarul de telefon)
  • Date despre dispozitivul dvs. si despre modul in care dvs. si dispozitivul interactionati cu produsele noastre.
  • Colectam date despre caracteristicile pe care le folositi, produsele pe care le achizitionati si paginile web pe care le vizitati.
  • Date despre dispozitivul si reteaua pe care le utilizati pentru a va conecta la produsele noastre. Acestea includ date despre sistemele de operare si aplicatiile software instalate pe dispozitivul dvs., inclusiv cheile de produs. De asemenea, includ adresa IP, setarile de limba si setarile regionale

 

8.4. Scopul colectarii datelor personale

  • Informarea clientilor privind validarea si expedierea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la produsele si/sau serviciile achizitionate
  • Trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail), numai in cazul in care persoana vizata (cumparatorul) si-a exprimat in mod explicit acordul.
  • Cercetare de piata, urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentului clientului/cumparatorului.
  • De asemenea, Ticketing Nation Srl  poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului altor companii partenere, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate anterior, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de plata/bancare furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing sau alte servicii furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata bunurilor si serviciilor noastre.
  • Informatiile cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Politie, Parchetul General, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

8.5. Utilizarea datelor personale

  • Vom utiliza datele personale numai pentru scopul in care au fost colectate si vom stoca datele doar atat cat este necesar pentru scopurile mai sus mentionate (pct. 8.4).
  • Vom pastra informatiile clientului pentru perioada in care contul sau este activ, pentru oricare din scopurile mentionate mai sus (pct. 8.4).
  • Accesul la datele personale este strict limitat personalului Ticketing Nation Srl, asociatilor care detin autorizatia necesara si nevoia clar definita pentru utilizarea datelor.
  • Daca utilizatorii nu doresc divulgarea datelor personale acestor companii, acestia sunt rugati sa contacteze DPO la adresa de email dpo@entertix.ro

 

8.6. Securitatea procesarii

  • Datele personale vor fi prelucrate/procesate  in mod sigur si se vor aplica si mentine masuri tehnice adecvate pentru a le proteja impotriva distrugerii ori pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, in mod special atunci cand procesarea presupune transmiterea datelor printr-o retea atat cat si impotriva oricarei alte forme de procesare ilegala.
  • Întrebari legate de securitatea datelor personale pot fi trimise la dpo@entertix.ro

 

8.7. Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale

  • Clientii au dreptul de a solicita in orice moment accesul la: rectificarea, portabilitatea, stergerea sau restrictionarea procesarii datelor colectate.
  • Pentru pastrarea datelor personale actualizate, recomandam utilizatorilor sa ne informeze despre orice schimbare sau discrepanta.
  • Pentru vizualizarea sau modificarea datelor personale sau pentru a obtine informatii legate de datele personale, va rugam contactati DPO la adresa de email: dpo@entertix.ro Cerere semnata si datata.
  • Abonarea la newsletter-ul nostru va ofera posibilitatea de a fi la curent cu cele mai noi promotii, programe de fidelizare, acces la istoricul de comenzi, vouchere/coduri de discount si oferte personalizate prin e-mail
  • Daca un abonat la newsletter-ul nostru nu deschide trimiterile noastre intr-un interval de timp de 5 luni ne rezervam dreptul sa nu mai realizam trimiteri catre adresa de e-mail respectiva, aditional ea urmeaza sa fie stearsa definitv din baza de date cu abonati.

 

9. Cookies

9.1. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre terminalul utilizatorului catre un server sau catre un server al unei terte parti.

9.2. La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila în principal recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului într-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului.

Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile pentru a oferi servicii mai adaptate utilizatorilor, ex: – preferintele în materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate în pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre de internet, permitandu-ne îmbunatatirea structurii si continutului lor, fara a permite identificarea personala a utilizatorului.

 

10. Consimtamant

 Prin utilizarea in continuare a serviciilor myticket.ro/Ticketing Nation SRL declar faptul ca am citit si am inteles in totalitate cele de mai sus si consimt la prelucrarea si utilizarea datelor mele cu caracter personal, in conformitate cu cele indicate in prezentul articol.

Tot ce te intereseaza, direct in inbox.
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru, fii primul la care ajung evenimentele noi.
Nu ai gasit inca evenimentul tau?
Cauta aici dupa cuvinte cheie.
Urmareste noutatile pe:
© 2024 Ticketing Nation S.R.L. . Toate drepturile rezervate.