Caretix

Caretix - detalii de utilizare

Ce este Caretix? 
Pentru doar 5% din valoarea biletelor, Entertix pune la dispozitia clientilor optiunea de a renunta la participarea la eveniment (Caretix se aplica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa), cu respectarea urmatoarelor reguli:

Serviciul Caretix trebuie activat cu cel putin 10 zile* inainte de eveniment, neincluzand ziua de desfasurare a evenimentului, sau prima zi de desfasurare in cazul in care este un eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile –> 100% returnarea pretului biletului/biletelor**.

Selectarea serviciului Caretix se poate face cu pana la 14 zile pana la data evenimentului, dupa aceasta perioada nu mai poate fi selectat.


*data solicitarii activarii dreptului de retragere.
**atentie, serviciul Caretix acopera exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a eventualelor taxe (administrative, de livrare etc) ce au fost achitate in momentul plasarii unei comenzi. Prin urmare se returneaza exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a acestor eventuale taxe.

Cum se achizitioneaza serviciul Caretix?
In timpul procesului de cumparere, optiunea Caretix apare in pasul alegerii modalitatilor de plata si livrare. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Caretix. Daca este selectata optiunea Da, Caretix apare ca un articol in cosul de cumparare (5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
Optiunea Caretix poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
Atentie, servicul Caretix poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!

Optiunea Caretix poate fi selectata cu pana la 14 zile inainte de data evenimentului, dupa aceasta perioada nu mai poate fi selectata.

Dreptul de folosire a serviciului Caretix (respectiv returnarea contravalorii biletelor) se poate solicita cu pana la 10 zile pana la data evenimentului, neincluzand ziua de desfasurare a evenimentului, sau prima zi de desfasurare in cazul in care este un eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile.  


Cum activez serviciul Caretix pentru a primi inapoi contravaloarea biletelor? 
Clientii care au Caretix si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru, cu cel putin 10 zile inainte de eveniment, 
neincluzand ziua de desfasurare a evenimentului, sau prima zi de desfasurare in cazul in care este un eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile, prin:


- e-mail la adresa caretix@entertix.ro

Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul o sa primeasca toate toate infomatiile necasare ca raspuns la e-mail-ul trimis cu solicitarea de retragere.

 

Tot ce te intereseaza, direct in inbox.
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru, fii primul la care ajung evenimentele noi.
Nu ai gasit inca evenimentul tau?
Cauta aici dupa cuvinte cheie.
Urmareste noutatile pe:
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Am inteles