CUPRINS
PASUL 1 – ALEGETI EVENIMENTUL
PASUL 2 – ALEGETI BILETELE
PASUL 3 - PAGINA DE COMANDA
PASUL (3.)1 – INTRODUCEREA DATELOR PERSONALE
PASUL (3.)2 – INFORMATII PRIVIND PLATA
PASUL (3.)3 – INFORMATII PRIVIND LIVRAREA
PASUL (3.)4 – CARETIX
PASUL (3.)5 – CUPRINS COMANDA – CONFIRMARE COMANDA
PASUL 1 – ALEGETI EVENIMENTUL/ELE
Evenimentele sunt listate in site-ul Myticket.ro. Puteti alege din evenimentele afisate, sau puteti folosi functia de cautare. In momentul in care decideti sa comandati bilete, trebuie sa accesati evenimentul vizat, apoi butonul BILETE dupa care va vom indica pasii necesari plasarii si finalizarii comenzii dumneavoastra. Comanda dumneavoastra va fi procesata dupa ce ati parcurs toti pasii corespunzatori.
PASUL 2 – ALEGE BILETELE
La acest pas sunt aratate diferitele categorii de preturi, incluzand categoria, locuri in picioare, locuri pe scaun etc.
Va puteti alege locurile direct pe un plan de sala interactiv, atunci cand evenimentul are o dispunere pentru participanti pe o structura de tip: Sector, Rand, Loc
In fereastra puteti vedea planul salii. Cand apasati pe zona aleasa apare randul si locul. In fereastra de navigare puteti mari sau reduce marimea zonei, sau puteti sa aveti acealasi rezultat folosind optiunea de scroll. Acum alegeti-va locurile apasand pe locurile marcate cu diferite culori in functie de categoriile de preturi (categoriile de preturi sunt explicate in zona centrala a ferestrei). Pentru a confirma comanda apasati pe locul dorit si acesta o sa fie transmis catre cosul de cumparaturi.
In cazul in care nu exista o structura de tip: Sector, Rand, Loc, la pagina de cumparare apar doar informatiile legate de numele categoriei de bilete, pretul aferent categoriei respective si zona de selectie a numarului de bilete. Puteti sa selectati numarul de bilete dorit (exista posibilitatea ca la eveniment sa exista o limita maxima de bilete care se pot comanda de catre un client si acesta limitare este impusa de organizatori) dupa care mergeti mai departe folosind butonul "Comanda acum".
PASUL 3 – PAGINA DE COMANDA
PASUL (3.)1 - INTRODUCEREA DATELOR PERSONALE
Va trebui sa completati datele de client. Atentie, completarea acestor campuri este obligatorie.
PASUL (3.)2 - INFORMATII PRIVIND PLATA
Sub campurile de date personale, veti putea vedea metodele de plata disponibile. Alegeti metoda dorita dand click pe ea. Simbolul din stanga, de langa metoda aleasa, va deveni verde si va aparea in partea stanga o bifa de asemenea verde.
PASUL (3.)3 – INFORMATII PRIVIND LIVRAREA
Va rugam alegeti metoda de livrare/ridicare dorita in acelasi mod explicat la alegerea metodei de plata.
Fiecare metoda de livrare poate varia in functie de spectacolul selectat si timpul ramas pana la data evenimentului.
De asemenea, anumite metode de plata functioneaza doar cu anumite metode de livrare. In cazul in care ati ales o combinatie ce nu poate functiona si incercati sa finalizati comanda (ex Plata ramburs cu E-Ticket), veti primi un mesaj de eroare si va trebui sa alegeti o alta combinatie.
Exista trei optiuni de livrare/ridicare folosite pentru evenimente: livrare prin curier, ridicare de la sediu si e-ticket.
PASUL (3.)4 – CARETIX
Ce este Caretix?
Pentru doar 5% din valoarea biletelor, Myticket pune la dispozitia clientilor optiunea de a renunta la participarea la eveniment (Caretix se aplica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa), cu respectarea urmatoarelor reguli:
Serviciul Caretix trebuie activat cu cel putin 10 zile* inainte de eveniment, neincluzand ziua evenimentului, sau prima zi a unui eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile –> 100% returnarea pretului biletului/biletelor**.
*data solicitarii activarii dreptului de retragere.
**atentie, serviciul Caretix acopera exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a eventualelor taxe (administrative, de livrare etc) ce au fost achitate in momentul plasarii unei comenzi. Prin urmare se returneaza exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a acestor eventuale taxe.
Cum se achizitioneaza serviciul Caretix?
In timpul procesului de cumparere, optiunea Caretix apare in pasul alegerii modalitatilor de plata si livrare. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Caretix. Daca este selectata optiunea Da, Caretix apare ca un articol in cosul de cumparare (5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
Optiunea Caretix poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
Atentie, servicul Caretix poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!
Cum activez serviciul Caretix pentru a primi inapoi contravaloarea biletelor?
Clientii care au Caretix si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru, cu cel putin 10 zile inainte de eveniment, neincluzand ziua evenimentului, sau prima zi a unui eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile, prin:
- e-mail la adresa caretix@entertix.ro
Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul o sa primeasca toate toate infomatiile necasare ca raspuns la e-mail-ul trimis cu solicitarea de retragere.
PASUL (3.)5 – CONFIRMAREA COMENZII
In josul paginii de comanda apare cuprinsul complet al comenzii dumneavoastra, incluzand valoarea biletelor, taxe de livrare, taxe administrative si serviciu Caretix. Va rugam verificati cu atentie aceste date.
Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul “Comanda acum”. In cazul in care exista date lipsa, combinatii nepotrivite de metode de plata si livrare sau nu ati bifat o optiune la serviciul Caretix, in partea de sus a paginii de comanda veti putea vedea un mesaj de eroare cu descrierea motivelor pentru care comanda nu a putut fi finalizata. Corectati aceste erori si apasati din nou butonul "Comanda acum".
Cu acest pas comanda va fi inregistrata. Daca ati ales plata prin card, veti fi redirectionat spre pagina de plata a mobilPay.
Veti primi un mesaj prin care sunteti informat ca a fost inregistrata cu succes comanda dumneavoastra. In urmatoarele minute veti primi un email de confirmare a comenzii dumneavoastra cu un numar de comanda.
ATENTIE! Primul email de confirmare primit NU reprezinta etapa finala a procesului de cumparare. Acesta va fi finalizat si veti intra in posesia biletelor doar DUPA efectuarea platii (prin card, prin transfer bancar sau la curier).